Alla inlägg den 9 maj 2013

9

Av sanna - 9 maj 2013 19:54

Nu är vi uppe i totalt 9 ägg.
Imorgon blir nog nr 10 då ska jag sluta räkna :-)

Av sanna - 9 maj 2013 17:51

När jag kom hem från jobbet och gick ner på baksidan av huset så kom korren springandes fram till mig.
Vi myste lite, men han ville inte dricka så mycket.
Han höll sig i närheten hela tiden och vi gjorde ordning ett litet hem åt honom under altanen.
Lite senare på em. försökte jag locka fram honom, hade med mig annanas. Då hade han lagt sig fint under altan för att somna in.

Sov sött fina lilla vän

Av sanna - 9 maj 2013 11:04

Idag vid 06:30 när jag skulle åka till jobbet så satt en äldre ekorre utanför huset på gräsmattan.

Jag skyndade mig in för att hämta den lille, de sökte upp varandra på gräsmattan å nu hoppas jag aty han hittar hem :-)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards